תחומי טיפול

מרפאת שיניים ד"ר מורד מעניקה טיפול יסודי ואיכותי במגוון תחומים:

השתלת שיניים

ד"ר מורד

תחום השתלות השיניים התפתח מאוד בשנים האחרונות, וכיום ישנם פתרונות הולמים למצבים שבהם ישנו חוסר שיניים חלקי או מלא בפה. תחום זה מתחלק להשתלה כירורגית ולשיקום על-גבי שתלים, כש- 2 השיטות מבוצעות על-ידי מומחים לכירורגיית פה ולסת.

הטיפולים מתבצעים באמצעות הטכניקות המתקדמות ביותר והשתלים המובילים בעולם, מה שמשפר לאין-שיעור את התוצאה הסופית הן מבחינת האיכות והן מבחינה אסתטית. במרפאה מבוצעים גם ניתוחים נלווים, כגון: הוספת עצם, השתלות עצם והרמות סינוס.

הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא אחת מהשיטות המתקדמות והמהירות ביותר לקבלת שיניים לבנות ואסתטיות. ישנן 2 שיטות עיקריות להלבנה:
  1. השיטה הביתית – שיטה מומלצת המתבצעת על-ידי המתרפא בביתו על-פי הדרכת הרופא. התוצאות עמידות לאורך זמן וגוררות פחות תופעות לוואי.
  2. השיטה המיידית – מתבצעת במרפאה על-ידי הרופא. היתרון: תוצאה מהירה. החיסרון: אורך חיים קצר.

אסתטיקה דנטלית

תחום זה שינה את פניו בשנים האחרונות, בזכות ייצורם של חומרים מודרניים המאפשרים לקבל תוצאות ברמה גבוהה לשביעות רצונם של המטופלים. עם חומרים אלו נמנים:
  • כתרי זירקוניה – כתרים על-בסיס זירקוניה: חומר לבן שמחליף את המתכות המשחירות
  • חומרי שרף לבנים – בשימוש עבור: סתימות, שחזורים והשלמות שיניים עששתיות או שבורות

טיפולי חניכיים

החניכיים הם חלק מאזור מסב השן, הכולל גם עצם, ריריות וגידים. הטיפול בחניכיים כולל: הדרכה לצחצוח נכון ולהיגיינת פה נאותה, ניקוי אבנית עמוק, גרידת חניכיים וניתוחי חניכיים.

עזרה ראשונה

ישנן מספר בעיות בבריאות הפה והשיניים, שגורמות לכאב אדיר באזור הראש והצוואר. בעיות אלו עלולות לדרוש קבלת עזרה ראשונה והגעה מיידית למרפאה ולעתים אף לחדר מיון. עם בעיות אלו נמנות:
  • דלקת בעצב השן – הדלקת מקרינה לאזור האוזניים והראש ומובילה לכאב חד, לרגישות למים קרים ולחוסר שינה.
  • הצטברות מוגלתית (מורסה) – בעיה זו מתבטאת בנפיחות קטנה או גדולה ובכאבים חזקים בלחיים, בגרון, בצוואר ובעיניים.

צרו קשר עם המרפאה לקביעת תור ולקבלת כל אחד מהטיפולים הנ"ל.